1/2/2022

Hyvin tehty tapahtumasuunnittelu on onnistuneen tapahtuman edellytys

Tapahtumasuunnittelu kuuluu kaikille

Tapahtumasuunnittelu on avain onnistuneeseen tilaisuuteen. Jokainen meistä on tehnyt tapahtumasuunnittelua, toinen enemmän tietoisesti kuin toinen. Vain skaala ja riskit vaihtelevat. Yksi järjestää syntymäpäivät 10-vuotiaalle tyttärelleen, toinen – vaikka TAPAUS – järjestää juhlat 100-vuotiaalle asiakasyritykselleen. Rsvp-ilmoitusten seuranta voi olla tarpeen niin viiden kuin viidentuhannenkin vieraan osalta. Siinä missä satunnainen järjestäjä vinkkaa bussin ja kertoo ovikoodin, tapahtumatoimisto buukkaa hotellin ja järjestää ilotulituksen.

Tapahtuman koosta riippumatta kulunut sanonta inspiraation ja perspiraation suhteesta pätee tapahtumasuunnitteluun: luovuudella on osansa wow-elämyksen aikaansaamisessa, mutta kova työ, yksityiskohtien huomioiminen ja rautainen rutiini ovat vähintään yhtä tärkeitä.

Onnistunut tapahtuma on monien asioiden summa

Tapahtumasuunnittelussa itse tapahtuma on usein vain lyhyt tähdellä merkitty kohta aikajanalla. Tapahtumavieraan matka pitää suunnitella ensimmäisestä save the date -kutsusta aina kiitosviestiin ja usein jopa seuraavaan tapahtumaan ilmoittautumiseen asti.

Yksi tapahtuma antaa siis pätevän syyn olla yhteydessä samaan vieraaseen niin monta kertaa, että suhde muistuttaa etuohjelmaa tai kanta-asiakkuutta. Tämän arvokkaan kontaktimahdollisuuden hallinta on osa tapahtumasuunnittelua.

Jokainen voi tehdä tapahtumasuunnittelua sydämellä, eräille meistä se on myös työ. Sillä on yhtymäkohtia lentokapteenin ammattiin: kun h-hetki koittaa tulee toiminta selkärangasta ja jokainen yksityiskohta on tarkkaan suunniteltu, simuloitu ja harjoiteltu, 

Miten tapahtumasuunnittelu toteutetaan Tapauksella?

Meillä Tapauksella tapahtumasuunnittelu kattaa kaiken tapahtuman tavoitteista, onnistumisen mittareista, luovasta suunnittelusta aina asiakaskokemuksen, budjetin ja aikataulun suunnitteluun sekä itse tapahtuman sisällön ja tuotannon suunnitteluun. Suhtaudumme tapahtumasuunnitteluun ammattitaidolla, kokonaisvaltaisesti ja intohimolla. 

Kun tapahtumasuunnittelu on ammattilaisen käsissä jokainen tapahtumakävijä ja -tilaaja voi tapahtumapäivänä keskittyä itse viihdyttämään vieraita, hieromaan bisnestä tai vain nauttimaan tapahtumahumusta. Me Tapauksella huolehdimme kaikesta muusta.

TAPAUS on erikoistunut suunnittelemaan tapahtumia moneen varautuen mutta kuitenkin sekä kuvaannolliset että kirjaimelliset tulipalot tarvittaessa sammuttaen. Tapahtumissa, kuten elämässä yleensä, yllätykset tuovat hauskuuden ja suunnittelu tuo varmuuden.

Tapauksella on yli kymmenen vuoden kokemus niin pienten kuin suurten tapahtumien suunnittelusta ja toteuttamisesta Suomessa ja ulkomailla. Yhdessä laajan ja luotettavan verkostomme kanssa olemme toteuttaneet tuhansia ikimuistoisia tapahtumia yrityksille, kuluttajille, päättäjille, lapsille, nuorille ja monelle muulle kohderyhmälle. Tapahtumasuunnittelu onnistuu meiltä, oli kyseessä millainen kohderyhmä tahansa!

LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

15/4/2024

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

Brändikokemukset - Osa 4

23/2/2024

Blogisarjan neljännessä osassa pohdimme, miten brändikokemusta voidaan pyrkiä syventämään aistihavaintojen ja oppimisen tasolta aitoon tunneyhteyteen.

Brändikokemukset - Osa 3

6/10/2023

Viisiosaisen blogisarjan kolmannessa osassa kerromme kuinka hyvin tehty brändikokemus ohjaa ja kouluttaa ihmisten toimintaa.

Parhaat vinkit onnistuneisiin ja vaikuttaviin henkilöstötapahtumiin, joilla aikaansaat mitattavia tuloksia

5/9/2023

Olit sitten järjestämässä strategian lanseerausta, vuosijuhlaa, kick-offia tai pikkujouluja, olemme koonneet muutamia onnistuneen henkilöstötapahtuman periaatteita, joita ei kannata sivuuttaa.

Tapauksen asiakaskokemuspelissä kaikki voittavat

18/8/2023

“Tapauksen Rakkaudesta lajiin” -asiakaskokemuspelin tavoitteena on tehostaa uuden asiakaskokemusmallin omaksumista, edistää parhaiden käytäntöjen jakamista työntekijöiden kesken sekä tarjota hauskoja yhteisiä hetkiä.

GYRO osaksi pohjoismaista tapahtumamarkkinointi- toimistoa Liwlig Groupia

26/6/2023

Liwlig Group hankki enemmistöosuuden arvostetusta norjalaisesta tapahtumayrityksestä Gyro AS:stä vahvistaakseen asemaansa markkinoilla ja laajentaakseen palveluitaan. Jännittävä siirto Pohjoismaiden johtavalle toimistolle.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI // ME TEEMME TAPAHTUMISTA TAPAUKSIA

YHTEYSHENKILÖT